Kobuleti, here I come!

I guess, dupa mai mult de jumatate de an, din nou, am posibilitatea de a parasi hotarele tarii, si totul datorita Danielei Alexeiciuc :)

Am posibilitatea sau mai bine zis oportunitatea de a participa la training-ul "A EUROPE OF CITIZENS – A VISION FOR A NEAR FUTURE" care va avea loc in orasul Kobuleti, oras pe malul Marii Negre, Georgia intre 8 si 15 septembrie.

A trecut ceva vreme de la ultima oportunitate de a participa la un proiect organizat ca la carte si finantat de societatea Slovaco-Georgiana, therefore, orice training organizat bine are tendinta de a deveni traditie, ca si cursul de liderism organizat de tinerii din or Singerei de altfel.


La training-ul din Kobuleti voi avea sansa de invata lucruri noi din domeniul European Citizenship, valorile europene dar de asemenea voi trece peste subiecte deja stiute mult prea bine din propria experienta ca voluntariatul si participarea activa a tinerilor.

Sunt sigur ca acest training se va ridica la nivelul asteptarilor mele pentru ca e parte a programului Tineri in Actiune (Youth in Action programme).

Si, oh my god, am din posibilitatea sa pasesc trapa unei aeronave si sa planez la 11 mii de metri deasupra pamintului, something to really look forward to :)

In aceste zile am trecut cu succes de prima etapa in obtinerea unui permis, astfel, pina ce, saptamina a inceput bine!

Pentru cei care au citit acest articol le urez o saptamina cit mai reusita :)

No comments:

Post a Comment